Általános Szerződési Feltételek
Preambulum
Jelen Általános Szerződési Feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó Jogában áll beszélni Kft. (székhely: 6724 Szeged, Kukovetz Nana, 17. 4. em. 12., cg.: 06-09-028271, adószám: 32099652-1-06, email: info@jogabanallbeszelni.hu) a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltatást igénybe vevő, természetes vagy jogi személy (továbbiakban: Megrendelő) közötti szerződés általános feltételeit, a Szolgáltató és a Megrendelő jogait és kötelezettségeit.
A Szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítja. A módosításról rövid felhívásban tájékoztatja a felhasználókat, amelyet a megrendelésnél megadott email címre kiküld, továbbá közzéteszi a módosított változatot egységes szerkezetbe foglalva a weboldalán.
A szerződés tárgya – A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások
A Szolgáltató weboldalán keresztül a meghirdetett jogi szakvizsga egyes moduljainak (A, B, C szakvizsga modulok) felkészítő tréningjeire történő jelentkezés, utalásos fizetés, valamint a tréningen való részvétel biztosítása online formában a Zoom alkalmazáson keresztül, oktatóanyagok biztosítása, amelyet Szolgáltató a Megrendelő részére emailben megküld.
Elérhető szolgáltatások
- A Megrendelő a jogabanallbeszelni.hu weboldalon a Szolgáltatások fülre kattintva megtekintheti az elérhető tréningeket.
- Megrendelő az alábbi jogi szakvizsga felkészítő tréningekre jelentkezhet, amely a következő szolgáltatásokat tartalmazza:
- egyéni:
- konzultáció
- egyéni gyakorlóóra
- szakvizsga felkészülési terv készítése a Megrendelő egyedi igényei alapján
- egyéni számonkérés (5×60 perc)
- egyéni írásbeli szakvizsgarészre történő felkészítés
- szakvizsga szimuláció 1 alkalommal a szakvizsga előtt
- csoportos
- konzultáció
- kiscsoportos gyakorlóóra
- szakvizsga felkészülési terv a csoport igényei alapján
- csoportos számonkérés (5×60 perc)
- Szolgáltató felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy a csoportos szakvizsga felkészítő tréning esetén a résztvevők
- az első modulra történő jelentkezéshez kérhetik az írásbeli vizsgára történő felkészítést felár mellett, amely tartalmazza az írásbeli vizsgarészre történő stratégiai felkészítést és 3 db, a szakvizsgázó által kidolgozott jogeset megoldásának kijavítását, valamint
- felár ellenében 1 órás szakvizsga szimulációs alkalmat vásárolhatnak meg a csomagáron felül.
- Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőket, hogy a tréningek elvégzése után nem állít ki arról semmilyen bizonyítványt, oklevelet.
- Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a szakvizsga felkészítő csomagban megállapítottakhoz képest lehetőséget biztosít extra számonkérés igénylésére, felár ellenében. Csoportos tréningen történő részvétel esetén az extra számokérő alkalom feltétele, hogy a csoport együttesen állapodjon meg az alkalomban.
A tréning megvásárlásának folyamata a Szolgáltató internetes weblapján keresztül
- A Szolgáltató tréningjeire oly módon lehet jelentkezni, hogy Megrendelő kitölti a weboldalon a Kapcsolati űrlapot, majd Szolgáltató az itt megadott email címre megküldi az első konzultációhoz szükséges kérdőívet, amelyet Megrendelőnek ki kell tölteni, valamint egyúttal megküldi a Calendly naptárát is, hogy Megrendelő tudjon első konzultációs időpontot foglalni naptárban felkínált szabad konzultációs időpontok közül. Az első konzultáció minden esetben ingyenes, azonban megtartásának feltétele, hogy a konzultációs kérdőívet Megrendelő kitöltse és megküldje a Szolgáltató számára. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a telefonos hívás nem minősül első konzultációnak, az nem váltja ki az első 60 perces konzultációt, valamint a kérdőív kitöltését.
- Szolgáltató a konzultációs alkalmakat online formában tartja a Zoom-on keresztül, melyre Megrendelő oly módon tud becsatlakozni, hogy letölti a Zoom alkalmazást és regisztrál fiókot, majd pedig az emailben kapott linkre kattintva a megadott időpontban bejelentkezik a konzultációra. A konzultációhoz szükséges Zoom linket a Calendly az időpont foglalással egyidejűleg megküldi Megrendelő számára.
- Amennyiben Megrendelő mégsem tud megjelenni a Calendlyben lefoglalt időpontban az első konzultáción, úgy az info@jogabanallbeszelni.hu email címre írt üzenettel tud időpont módosítást kérni a Szolgáltatótól. Szolgáltató felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy amennyiben Megrendelő nem tud megjelenni a kiválasztott időpontban és erről nem tájékoztatja a Szolgáltatót, valamint meg sem jelenik, úgy Megrendelő 1 hónapig nem jelentkezhet új első konzultációs alkalomra.
- Szolgáltató az első konzultáció után egy összegző emailt készít az ott elhangzottakról, majd megküldi a Megrendelő számára, akinek három napon belül jeleznie kell Szolgáltató felé, hogy részt kíván-e venni a tréningen vagy sem. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy az összegző email kiküldésével egyidejűleg a Ptk.6:64.§ (1) bekezdése szerinti ajánlati kötöttség beáll. Megrendelő az ajánlatot az azzal egyetértést kifejező jognyilatkozatával fogadja el. A Ptk. 6:68.§ (1) bekezdése alapján késedelmesen megtett elfogadó jognyilatkozat esetén a szerződés nem jön létre. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a tréningen való részvétel feltétele, hogy Megrendelő rendelkezzen már szakvizsga időponttal a Jogi Szakvizsga Rendszerben (https://jogiszakvizsga.im.gov.hu/). Amennyiben Megrendelő még nem rendelkezik szakvizsga időponttal, úgy Szolgáltató és Megrendelő közösen meghatároznak egy céldátumot, amelynek megfelelően készíti el Szolgáltató a tanulási tervet. Megrendelő egyúttal vállalja, hogy amint lehetősége nyílik, jelentkezik a meghatározott céldátumnak megfelelő vizsgaalkalomra és erről haladéktalanul tájékoztatja a Szolgáltatót. Amennyiben a szakvizsgára történő jelentkezés Megrendelő részéről nem történik meg, Szolgáltató a szakvizsga tréning folyamatot megszakíthatja.
- Amennyiben Megrendelő jelentkezett a szakvizsga tréningre, az első alkalom egy tanulást gyakorló óra annak megfelelően, hogy csoportos vagy egyéni szakvizsga felkészítést választott. Szolgáltató a választott tréningnek megfelelően egy gyakorló füzetet küld a Megrendelő számára a tanulást gyakorló óra kiegészítőjeként. A gyakorló óra célja, hogy Megrendelő begyakorolja, hogyan lehet a törvényi tananyagot aktív, tanulást elősegítő technikákkal elsajátítani.
- Szolgáltató a gyakorló óra után készíti el a szakvizsga felkészülési tervet mind az egyéni, mind pedig a csoportos tréningen résztvevők számára. Szolgáltató vállalja, hogy Megrendelő a terv kezdődátumához képest legkésőbb két nappal előbb megkapja a tanulási tervet. Amennyiben a konzultáció és a tervezett tanulási kezdődátum között kevesebb, mint egy hét áll Szolgáltatónak a rendelkezésére, hogy elkészítse a szakvizsga tervet, úgy Szolgáltatónak lehetősége van legkésőbb 24 órával a kezdési dátum előtt megküldeni Megrendelő számára a tervet.
- Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy az elkészített terven egy alkalommal lehet email formájában írásban módosítást kérni ingyenesen a terv kiküldését követő egy héten belül. Megrendelő az emailben köteles megjelölni, hogy hogyan és milyen szempontok mentén történjen a módosítás. Amennyiben Megrendelő a fent jelzett időponton túl szeretné az elkészített tervet módosítani, úgy a terv elkészítési díjának 50%-ának megfizetésével, szintén írásban kérheti Szolgáltatótól.
- Amennyiben Megrendelő nem tartja az egyedileg számára vagy a tanulócsoportnak elkészített terv szerinti tanulási ütemet és 2 hetes lemaradásban van a tervben megállapított haladáshoz képest, úgy a trénerek meghatározzák számára külön a számonkérések témakörét, valamint az elkövetkezendő 3 hétben minden héten előírnak számára egy számonkérő alkalmat, amelyen meg kell jelennie. A három számonkérő alkalom nem ingyenes, a csomagárban meghatározott 5 alkalom darabszámába beszámolandó. Amennyiben a tréner megítélése szerint a számonkérő alkalmon a tudása és a teljesítménye nem elégséges, Szolgáltató jogosult a tréninget megszakítani. Ebben az esetben nincs pénzvisszafizetés Megrendelő számára, valamint a már befizetett részlegösszegen felül nyújtott szolgáltatást is meg kell fizetnie. Csoportos tréning esetén amennyiben a Megrendelő nem tartja a tanulócsoportnak elkészített terv szerinti tanulási ütemet és 2 hetes lemaradásban van a csoport tervében megállapított haladáshoz képest, úgy a trénerek meghatározzák számára a következő csoportos számonkérés témakörét. Amennyiben a tréner megítélése szerint a csoportos számonkérő alkalmon a tudása és a teljesítménye nem elégséges, Szolgáltató jogosult a tréninget megszakítani. Ebben az esetben sincs pénzvisszafizetés Megrendelő számára, valamint a már befizetett részlegösszegen felül nyújtott szolgáltatást is meg kell fizetnie
- Szolgáltató felhívja Megrendelő figyelmét, hogy amennyiben a tanulási folyamat felén túl is passzív technikákkal tanul, először szóbeli, majd írásbeli figyelmeztetésben részesül. Ezt követően a tréningfolyamat megszakítható.
- Szolgáltató minden modulhoz küld Megrendelő számára segédanyagot, amely lehet egy emailes összefoglalás arról, hogy mi az, amit még érdemes a törvényen kívül megtanulni az adott anyag kapcsán, de lehet a Szolgáltató által készített saját anyag (jegyzet) is. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a rendelkezésre bocsátott írásos jegyzet szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Szolgáltató által készített jegyzet engedély nélküli felhasználása. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a tréningen elhangzott információkat, az ott megszerzett tudást, átadott oktatási anyagokat nem jogosult felhasználni, nem terjesztheti, továbbá nem teheti közzé és harmadik személyek számára jelenléti vagy online oktatáson vagy írott tananyag formájában nem adhatja át.
- A tanulási folyamatban a konzultációk az alábbiak szerint zajlanak:
- egyéni tréning esetén:
- minden Megrendelő a saját trénerének Calendly naptárában foglal magának konzultációs helyet a saját tanulási tervében tett ajánlásnak megfelelően, a még szabad időpontoknak megfelelően. A Calendly automatikusan kiküldi a részvételhez szükséges linket emailben.
- Megrendelő az ajánlott időponttól 1-2 nappal eltérhet.
- amennyiben nem foglal magának időpontot, Szolgáltató asszisztense emlékeztető emailt küld a tréner Calendly naptárának linkjével, hogy az esedékes számonkérő alkalomra jelentkezzen. Amennyiben Megrendelő 1 héten belül nem jelentkezik, úgy a tanulási terv szerinti számonkérő alkalom elveszett és Megrendelő köteles kifizetni.
- Amennyiben Megrendelőnek nem jó a Calendlyben előre lefoglalt időpont, úgy
- saját maga módosíthatja a tréner Calendly naptárában a lefoglalt időpontot, vagy
- emailben/telefonon jelzi az asszisztensnek, hogy módosítsa a lefoglalt alkalmat.
- Amennyiben Megrendelő nem módosít és a lefoglalt időponton nem jelenik meg, Szolgáltató az alkalmat megtartottnak tekinti és a díját ki kell fizetni. Amennyiben Megrendelő a csomagban már kifizette az alkalmat, ez az egy alkalom már elveszett, pótlásra nincs lehetőség. Amennyiben akár Megrendelő, akár Szolgáltató oldalán vis amior lép fel, kötelesek egymást erről haladéktalanul tájékoztatni és a fent részletezett szabály nem érvényesül, hanem Felek megállapodnak egy pótalkalomban.
- csoportos tréning esetén:
- Megrendelő a trénerrel előre meghatározott időpontban találkoznak, melyre a tréner külön küld Zoom linket. Ebben az esetben nem szükséges külön jelentkezni a számonkérő alkalomra a Calendlyben.
- A választott szakvizsga felkészítő tréningcsomag egységes, előre meghatározott tartalommal rendelkezik, abból csak külön részeket igényelni nem lehet. Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy abban az esetben enged eltérést a csomag tartalmától, ha a Megrendelő már egy másik szakvizsga modul felkészítő tréningjén részt vett. Ebben az esetben az ár ennek megfelelően módosul.
- Az írásbeli vizsgára történő felkészítés minden esetben írásban zajlik. Szolgáltató egy komplex stratégiát küld a Megrendelő számára, amely tartalmaz korábbi szakvizsga jogeseteket, iratmintákat az egyes feladattípusokhoz, valamint egy rövid tájékoztatást arról, hogy milyen jogszabályokat érdemes bevinni az írásbelire. Megrendelő az írásban kidolgozott jogesetére írásban kap visszajelzést a Szolgáltatótól.
- A vizsgaszimuláció csoportos szakvizsga felkészítő tréning esetén extra szolgáltatás, Megrendelő nem köteles erről a folyamat elején dönteni, elég visszajelzést adnia az utolsó számonkérést követő 3 napon belül, hogy igényli-e a szolgáltatást, külön felár ellenében.
- Felek rögzítik, hogy Szolgáltató a tréningek tekintetében az alábbiak szerint dolgozik:
- A jogi szakvizsga A és C moduljaira történő felkészítést dr. Laczi Adrienn tréner végzi.
- A jogi szakvizsga B moduljára történő felkészítést dr. Kovács Flóra végzi.
- Az írásbeli szakvizsgára történő felkészítést és a számonkéréseket az A és C modul esetében dr. Laczi Adrienn végzi.
- Az első konzultációs alkalom minden esetben dr. Kovács Flóra vezetésével történik.
- A Szolgáltató tréningjeinek díját minden esetben a Szolgáltató által megküldött számlán szereplő pénzforgalmi számlájára kell elutalni. Szolgáltató biztosítja Megrendelő számára a részletekben történő fizetést, amennyiben Megrendelő írásban jelzi azt Szolgáltató számára. A részletfizetés történhet 2-3-4 részletben is, azonban Megrendelő felhívja a szolgáltató figyelmét, hogy a részletfizetés maximálisan annyi részletben történhet, ahány hónapig tart a felkészítő tréning. Amennyiben Megrendelő nem fizeti meg a szolgáltatás díját a számlán szereplő határidőig, úgy Szolgáltató asszisztense figyelmeztető emailt küld a fizetéssel kapcsolatban.
- A szerződés a szakvizsga tréningre történő írásbeli jelentkezéssel jön létre az első konzultációs alkalomról történő összefoglaló emailre tett válasszal.
- Tájékoztatjuk, hogy a jelentkezés során a Megrendelő köteles személyes adatait a valóságnak megfelelően megadni, és a megadott adatokban történő változásról a Szolgálatót haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül értesíteni. A Szolgáltató nem felel a felhasználói megrendelés során történt adatok téves, hibás megadásából eredő kárért. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, kétség esetén pedig a Megrendelő valódiságát ellenőrizheti, emellett fenntartja jogát arra, hogy amennyiben a Megrendelő valótlan vagy hiányos adatokat ad meg, vagy a regisztráció során személyes adatokkal él vissza, akkor a megrendelést visszautasítsa.
- A megrendelés során megadott személyes adatok nem nyilvánosak, harmadik személy nem férhet hozzájuk.
- Szolgáltató nem felelős a weboldal, a Calendly, valamint a Zoom alkalmazások használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése; az internethálózat jelen szerződés teljesítését megakadályozó működési hibái; a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása; programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák; ide értve a vis majort; valamint a Megrendelő internetszolgáltatójának díjait is.
- A megrendelés elektronikus úton megkötött, magyar nyelvű, távollevők közt létrejött szerződésnek minősül.
Elállási jog, felmondás
- A vonatkozó jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § (1) bek. 3. pontja) szerint fogyasztónak minősülő Megrendelőre vonatkozó elállási és/vagy felmondási joggal kapcsolatban Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás jellegére tekintettel a Felhasználó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján a Kormányrendelet 20. §-a szerinti elállási jogát az online megtartott tréningek tekintetében nem gyakorolhatja, hiszen a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
- Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy amennyiben az első ingyenes konzultációs időpont megtartását követően, még a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt (gyakorlóóra és szakvizsga terv készítése előtt) áll el, úgy nem kell Megrendelőnek a választott tréning díját megfizetnie.
- Amennyiben Szolgáltató a megkezdte a választott tréningcsomagnak megfelelő szolgáltatást (gyakorlóóra megtartása, tanulási terv elkészítése, számonkérő alkalmak), úgy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás mértékéig Felek kötelesek elszámolni egymással és a már nyújtott szolgáltatást Megrendelő a felmondástól számított 8 napon belül köteles Megtéríteni Szolgáltató számára.
- Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az első konzultáció után Felek kölcsönösen döntsenek arról, hogy kívánnak-e egymással dolgozni, így a 3 napos válaszadási idő az összefoglaló email kiküldését követően Szolgáltatóra is vonatkozik.
- Amennyiben Megrendelő nem halad a tananyaggal a szakvizsga tervnek megfelelően, nem jelenik meg a számonkérő alkalmakon, valamint nem alkalmazza a gyakorlóórán átbeszélt tanulási technikát, Szolgáltató dönthet úgy, hogy a folyamatot befejezik. Ebben az esetben Felek kötelesek elszámolni egymással a már nyújtott szolgáltatásnak megfelelően.
- Amennyiben Megrendelő egészségügyi ok (pl. terhesség, hosszabb betegség) miatt mondja fel a szerződést, úgy Megrendelő dönthet:
- a már teljesített szolgáltatások erejéig elszámolnak egymással, és Szolgáltató az előre kifizetett összeget ennek megfelelően arányosan visszautalja, vagy
- Megrendelő kéri, hogy a következő szakvizsga felkészítő tréningre való jelentkezésnél Szolgáltató számítsa be az összeget a díjba.
Az ÁSZF elfogadása
- Megrendelő jelen ÁSZF-et az első konzultációra történő jelentkezés során fogadja el. Megrendelő egyúttal az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- Megrendelő továbbá hozzájárul, hogy a szakvizsga felkészítő tréningre történő jelentkezés során megadott és kezelt személyes adatait Szolgáltató az ÁSZF-nek megfelelő célból, módon és mértékben kezelje.
- Megrendelő tudomásul veszi, hogy a weboldalon csak az ÁSZF elfogadásával jogosult a tréningre jelentkezni.
Adatkezelés
- A jogabanallbeszelni.hu internetes weboldalon kezelt személyes adatokra vonatkozó tájékoztatót a Honlapon elérhető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
Együttműködési és tájékoztatási kötelezettség
- Szolgáltató és Megrendelő köteles a szerződéskötési tárgyalások alatt, a szerződés megkötésénél, fennállása alatt és megszüntetése során együttműködni és tájékoztatni egymást a szerződés lényeges körülményeiről.
- Megrendelő a Szolgáltatóval és a trénerekkel emailben az info@jogabanallbeszelni.hu email címen, valamint telefonon kommunikálhat.
A Szerződés megszűnése és megszűntetése
- Szolgáltató jogosult a Megrendelővel jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni.
- Megrendelő jogosult Szolgáltatóval a jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni.
- Szolgáltató jogosult a Megrendelővel fennálló szerződését azonnali hatállyal, írásban felmondani, ha a Megrendelő súlyosan megsérti a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
- Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést jogosultak írásban bármikor közös megegyezéssel megszüntetni.
- Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést határozott időtartamra kötik.
- Ha a Megrendelő a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF szerinti szerződés megszegésével kárt okoz, köteles az abból eredő kárt teljes egészében megtéríteni. A kártérítési kötelezettség kiterjed
- a Megrendelő szerződésszegése következtében bekövetkezett tapadó károkra,
- következményes károkra,
- felelősségi károkra,
- a Szolgáltatót ért elmaradt haszonra és
- a Szolgáltató oldalán a kár kiküszöböléséhez felmerült költségekre.
Panaszok intézése
- Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és azt a panaszfelvételre adott válasszal együtt a panaszfelvétel napjától számított öt évig megőrizni.
- Szolgáltató köteles a hozzá beérkezett panaszt 30 napon belül megvizsgálni és arra érdemi választ adni. Elutasító válasz esetén Szolgáltató köteles írásban megindokolni az elutasítás okát.
- A Szolgáltatóval kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, a felek közti megállapodással, vagy a Megrendelő, mint fogyasztó lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóság előtt rendezhetők. Amennyiben a fenti lehetőségek nem vezetnek eredményre, felek választásuk szerint a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez vagy a bírósághoz fordulhatnak. A lakcím szerint illetékes kereskedelmi és iparkamarák:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím:bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint
Levelezési címe: 3300 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305.-306. szoba
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Mitev Hrisztó
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu
- Ezen felül lehetőség van még, hogy az ODR rendszeren (Online Vitarendezési Platform) keresztül rendezze a vásárlás során kialakult esetleges problémát. A rendszer célja, hogy az OVR platformon keresztül a kereskedővel vegye fel a kapcsolatot. További információt és a rendszert az alábbi linkre kattintva találja meg a Megrendelő:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks
Az ÁSZF módosítása
- Szolgáltató a jelen ÁSZF-et jogosult saját döntése és belátása szerint egyoldalúan módosítani. A módosítás indoka lehet:
- a Szolgáltató körülményeiben bekövetkezett lényeges változás;
- jogszabályváltozás;
- a Szolgáltató működésével, gazdasági érdekeivel, műszaki vagy technikai lehetőségeivel, gazdálkodásával, szolgáltatást befolyásoló körülményeivel kapcsolatos ok.
- Szolgáltató az ÁSZF-et, továbbá annak módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-et köteles a weboldalon jól látható helyen, annak nyitóoldalán, onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az ÁSZF módosítás a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az ÁSZF módosítás minden, módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó. Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Megrendelőket az ÁSZF módosulásáról (email).
- Amennyiben a Megrendelő az ÁSZF módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel a Megrendelő a módosítást kifejezetten elfogadta. Amennyiben a Megrendelő kifejezetten tiltakozik az ÁSZF módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Szolgáltató jogosult a Megrendelővel fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani.
Vegyes rendelkezések
- Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, úgy ez a rendelkezés az ÁSZF többi rendelkezését nem érinti.
- Jelen ÁFSZ-ben nem részletezett kérdésekre a Ptk. szabályai az irányadók.
- Jelen ÁSZF határozatlan időtartamra szól.